4.12.2015

#2 Niemcy 2015


Jeszcze tydzień i ruszamy już do Polski! :)
Jak to strasznie szybko zleciało.
Dopiero tu zawitałam, a już muszę wyjeżdżać.
Nie bardzo chcę. Przyzwyczaiłam się do ludzi, pracy, całego otoczenia. 
Jest mi tu naprawdę dobrze, aż będzie mi ciężko to wszystko zostawić.
Ogromnie się cieszę, że miałam w ogóle taką możliwość dostania się na ten projekt.
Naprawdę polecam wszystkim, którzy w przyszłości będą chcieli wziąć udział w takim czymś.
Jedynie ostatnio tęsknie za bliskimi, no i obiadami mamy, haha.
Niemcy to naprawdę ciekawy kraj.
Wiele się dowiedziałam o ich kulturze, zwyczajach.
Nauczyłam radzić sobie już sama w większości spraw.
Zdobyłam jakieś tam większe doświadczenie, jeżeli chodzi o pracę.
Jednak najlepszą sprawą jest to, że cieszę się, że rzucili nas od razu na głęboką wodę.
Nikt nas nie prowadził za rączkę codziennie do pracy, nie tłumaczył i dałyśmy sobie radę.
My nie potrafiłyśmy tak dobrze mówić, bo jesteśmy na początkującym niemieckim. 
Wszyscy wkoło w pracy znają tylko swój język, a my dopiero się go uczymy.
Nie było na początku łatwo, jak już wspominałam, ale teraz jest już całkiem świetnie :)
Jeszcze trochę bym tu pobyła z chęcią i doszlifowała go, haha.
Po tym wszystkim stwierdziłam, że chciałabym się go lepiej nauczyć w najbliższym czasie.
Jestem tego pewna, że w przyszłości bardzo mi się przyda.
Może i nawet kiedyś tu zamieszkam? Zobaczymy kiedyś jak wszystko się potoczy.
To będzie jedno z moich postanowień na Nowy Rok, co do języka!
A ten mikołajkowy weekend spędzę w Berlinie oraz.. w Tropical Islands :)
Mikołajki raczej kojarzą mi się ze śniegiem za oknem.. a nie plażą.
Trochę gryzie się to ze sobą, ale czemu nie! haha :)
Mam dla Was także dużo zdjęć z ostatniego weekendu.
Tymczasem chyba położę się spać jeszcze przed kolacją, bo jestem zmęczona po tym tygodniu.
Miłego weekendu wszystkim! :*










2 komentarze:

Jeżeli już tutaj jesteś, to zostaw po sobie jakiś komentarz!
Będzie mi baaaaaaaaardzo miło ♥